• levering binnen 48 u , muv weekend
  • Persoonlijk advies
  • Betaling middels i-deal of via bankoverschrijving.
Menu

FAQ

  1. Hoe kan ik betalen bij Grand-Vin?
  2. Waar vind ik de algemene voorwaarden?
  3. Account aanmaken /Inloggen/wachtwoord/wachtwoord vergeten
  4. Wat zijn de contactgegevens van Grand-Vin?
  5. Verzenden en bezorgen
  6. Ruilen/retourneren van goederen/tevredenheidsgarantie
  7. Productkwaliteit en dienstverlening
  8. Hoe veilig zijn mijn persoonsgegevens?
  9. Reclames
  10. Onze gegevens

1. Hoe kan ik betalen bij Grand-Vin? 

Betaling van uw bestelling bij Grand-Vin is simpel, snel en eenvoudig. Volg hiervoor de instructies waarbij u door de bestelprocedure wordt geholpen.
 
Betalingsmogelijkheden bij Grand-Vin:

Vooruitbetaling 
Als u een bestelling plaatst bij Grand-Vin wordt uw bestelling middels vooruitbetaling geplaatst. Zakelijke klanten van Grand-Vin hebben de keuze tussen vooruitbetaling en op rekening bestellen.
Vooruitbetalen is mogelijk via iDeal, met uw Creditcard of betaling via een factuur. De optie ‘Betalen via factuur’ is voorbehouden aan vaste (zakelijke) afnemers van Grand-Vin. Indien u in aanmerking wilt komen voor deze betaalwijze dan verzoeken wij u hiervoor telefonische aanvrage te doen op tel.no. 06-54735958.
 
iDEAL
iDEAL is snel, eenvoudig en veilig online betalen via uw eigen bank. Heeft u toegang tot internetbankieren bij Postbank, ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank, Fortis, ASN Bank, Friesland Bank, ING, RegioBank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers?
Dan kunt u iDEAL gebruiken voor uw betaling. U selecteert de bank waarbij u bent aangesloten en vervolgens kunt u middels internetbankieren de betaling voldoen. Voor het betalen via iDEAL worden geen extra kosten in rekening gebracht.
 
Betaling via factuur met krediettermijn voor zakelijke afnemers:
De optie ‘Betalen via factuur’ is voorbehouden aan vaste (zakelijke) afnemers van Grand-Vin.
Indien u in aanmerking wilt komen voor deze betaalwijze dan verzoeken wij u hiervoor telefonische aanvrage te doen op tel.no. 06-54735958 of
Via e-mail : info@grand-vin.nl
 
 
Vooruitbetaling per bankoverschrijving:
Heeft u even geen mogelijkheid tot internetbankieren? Hiervoor bieden wij aan om uw betaling door middel van een factuur te voldoen , u
ontvangt van ons een factuur per post/e-mail. Na ontvangst van uw betaling, versturen wij uw bestelling.

 
Creditcard
Bij Grand-Vin kunt u ook met uw Creditcard betalen. Uw creditcard gegevens worden beveiligd verstuurd en niet opgeslagen. Voor het betalen via creditcard worden geen extra kosten in rekening gebracht.Wij accepteren alleen kaarten van de volgende Creditcardmaatschappijen :………. Uitgegeven in Nederland en met een Nederlands IP-adres.

2. Waar vind ik de algemene voorwaarden?

Account aanmaken /Inloggen / Wachtwoord/Wachtwoord vergeten

Bij het bestellen van een product dient u een account aan te maken , vul svp de gevraagde gegevens in bij uw eerste bestelling , hierbij krijgt u tevens een wachtwoord toegewezen.

Bij een volgende bestelling logt u in met uw wachtwoord en eerder opgegeven e-mailadres.

Inloggen : klik op inloggen links boven op de homepage van webshop www.grand-vin.nl.

                   Heeft u uw wachtwoord vergeten : klik op wachtwoord vergeten? en u wordt verder geholpen. 

 

3. Wat zijn de contactgegevens van Grand-Vin (zie ook onder 9 )

         e-mail : info@grand-vin.nl

         tel : 06 54735958

        Adres : Boulevard 166

                     4701GC Roosendaal

KVK Breda 58476180

 

4. Verzenden en bezorgen

Bezorgen
Bestellingen van Grand-Vin worden bezorgd van maandag tot zaterdag en uitgevoerd door DPD , Post.Nl of eigen bezorgdienst.
Indien de ontvanger niet thuis is bij de aflevering van de bestelling, zijn er een aantal mogelijkheden die de koerier kan ondernemen:
•De koerier neemt het pakket retour en zal de eerstvolgende bezorgdag een nieuwe poging ondernemen.
•De koerier geeft het pakket af bij één van de naastgelegen buren of op een in overleg met ons overeengekomen adres.


In alle gevallen zal de koerier een kaart in de brievenbus achterlaten waarop de ondernomen actie is aangegeven.

Verpakking en bezorgkosten
Grand-Vin zal uw bestelling altijd met de grootste zorgvuldigheid verpakken. Dit kan middels diverse op maat gemaakte verpakkingen. Heeft u speciale wensen? Neem dan contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

Voor het bezorgen in Nederland geldt het volgende tarief (Waddeneilanden toeslag):
Gratis vanaf € 85,00
Voor bestellingen onder dit bedrag brengen wij u € 5,95 ex btw  in rekening.
Voor buitenlandbestellingen gelieve contact met ons op te nemen via info@grand-vin.nl of telefonisch.
Bestellingen in Postcodegebied 4700 gratis – u dient hiertoe wel vooraf contact met ons op te nemen , per telefoon of e-mail , dan voeren wij een speciale bezorgcode in bij uw klantgegevens.

Levertijd
Wij streven ernaar om bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur geplaatst zijn, de volgende dag nog te bezorgen , hiervan kan worden afgeweken doordat bijv. bepaalde artikelen op moment van bestelling niet aanwezig waren, door storingen in het bestelsysteem , door oorzaken van buitenaf  zoals bij de pakketbezorging.Bij vertragingen langer dan 4 werkdagen  lichten wij u telefonisch en- of per e-mail in.

M.u.v. Feestdagen.Bestellingen op vrijdag geplaatst worden in de regel op de daaropvolgende dinsdag afgeleverd.
Grote aantallen worden in overleg binnen een bepaalde periode of op een voorkeursdatum afgeleverd. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Bezorgstatus
Zodra uw bestelling door Grand-Vin is verwerkt, wordt deze overgedragen aan DPD of Post.Nl.Op verzoek  ontvangt u een trackingcode zodat u uw bestelling kunt volgen.
Wilt u meer informatie over de bezorgstatus van uw bestelling? Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Grand-Vin. Onze medewerkers kunnen u altijd op de hoogte brengen van de bezorgstatus.

5. Ruilen/retourneren van goederen/tevredenheidsgarantie

Met betrekking tot ruilen van goederen die niet vodoen aan de kwaliteitseisen : zie onderstaand. Indien u wijnen om wilt ruilen omdat ze niet 'uw smaak ' blijken , neem hiervoor contact met ons op , wij zullen trachten met u tot een oplossing te komen , dit kan echter wel beteken dat wij u extra kosten in rekening moeten brengen mbt transport en/ of omruilen voor wijn vvan een duurdere soort.

6. Productkwaliteit, aanbevelingen voor opslag en dienstverlening


De wijnen die Grand-Vin voor u heeft ingekocht zijn stuk voor stuk kwaliteitswijnen, afkomstig van veelal zeer gerenommeerde producenten.
Producenten die jarenlang, soms al vele generaties, met veel toewijding bezig zijn om topproducten te maken.
Wijn is een product met een beperkte houdsbaarheidsduur. Tenzij anders vermeld dient voor optimale kwaliteit de wijn gedronken te worden in het jaar van aankoop , de wijn dient onder normale omstandigheden te worden opgeslagen , zonder plotselinge sterke temperatuurfluctuaties , donker , trillingsvrij , met een rel.luchtvochtigheid van ca.70 %   en voor liggend mbt flessen met kurk. 

Het kan helaas voorkomen dat een fles "kurk" bevat. Gelukkig is dit geen alledaags fenomeen, maar de wijn waar u zich zo op verheugd had blijkt ineens ondrinkbaar.
Neemt u in dat geval svp even contact met ons op , zo ook in het geval van andere kwalitatieve gebreken van de wijn. U dient de fles(sen) wijn die naar uw mening niet voldoen aan de kwaliteitseisen te bewaren , hetkan zijn dat deze naar ons moeten worden opgestuurd. In overleg met u zullen wij afspreken of de fles(sen) die niet in orde waren worden vervangen , danwel dat wij uw betaling voor bedoelde flessen zullen crediteren.

Mocht u onverhoopt ontevreden zijn over de producten of diensten van Grand-Vin, dan vernemen wij graag uw reactie.
Bent u echter zeer tevreden, dan horen wij dat ook graag, wij stellen uw positieve reactie, bijv. op onze Facebookpagina op prijs,
Evenals mondelinge en/of schriftelijke aanbeveling bij uw familie/vrienden/relaties.
Suggesties en op- of aanmerkingen zijn ook altijd welkom!

Het kan voorkomen dat u op zoek bent naar een bepaalde wijn van een van onze producenten die wij niet in ons assortiment voeren.
Neem gerust met ons contact op, en wij zullen proberen u van dienst te zijn.

7. Hoe veilig zijn mijn persoonsgegevens? Uitschrijven Nieuwsbrief.

De gegevens die u als klant op onze site invoert worden alleen door Grand-Vin gebruikt voor de verwerking van de orders en worden niet aan derden beschikbaar gesteld. Zie ons Privacy Statement.

Wilt u geen Nieuwsbrief of mail van ons ontvangen ? Via 'unsubscribe 'in onze Nieuwsbrief schrijft u zich direct uit , geef ons even een e-mail via info@grand-vin.nl als u zicht voor overige mail wilt uitschrijven.

 

8. Reclames

Mocht de geleverde wijn niet overeenstemmen met uw bestelling, dan verzoeken wij u binnen 14 dagen na ontvangst ons hiervan per email in kennis te stellen.
Grand-Vin zal, na retournering in de originele verpakking, alsnog de door u bestelde wijnen afleveren , een en ander is echter niet van toepassing voor wat betreft jaargangen van de wijn , als een wijn van een bepaalde jaargang is uitverkocht wordt overgegaan naar een opvolgende jaargang tenzij het een (duurdere) wijn betreft waarbij de prijs per jaargang sterk fluctueert, in dat geval nemen wij contact met u op vòòr verzending.

Indien u, ongeacht de reden, af wilt zien van uw bestelling, dan heeft u het recht om binnen 7 werkdagen na aflevering, de bestelling op uw eigen kosten aan
Grand-Vin te retourneren.

Retourzendingen worden uitsluitend geaccepteerd als de verpakking van het product en het product onbeschadigd en ongebruikt is.

De aankoopwaarde zal aan u terugbetaald worden zodra wij de wijnen retour ontvangen hebben.



Mocht u onverhoopt klachten hebben, dan verzoeken wij u dit zo snel mogelijk per email aan ons kenbaar te maken.
Grand-Vin streeft ernaar om uw klacht binnen 2 werkdagen in behandeling te nemen.

9. Onze gegevens

Naam :Grand-Vin fine quality world wines
Rechtsvorm: eenmanszaak
Directeur : Th.J.M.Brörmann
Adres(post): 
Magazijn & Correspondentieadres : Boulevard 166,4701 GC Roosendaal
Tel. GSM 0031654735958
Bank, IBAN: NL18RABO0152599452
BIC : RABONL2U
BTW:NL099991585B01
KVK Breda 58476180
Accijns NL00740320653
e-mail: info@grand-vin.nl
 
Wij verkopen of leveren geen alcohol aan personen die jonger zijn dan 18 jaar. Door het plaatsen van een bestelling via onze website bevestigt u dat u ten minste 18 jaar of ouder bent. Wij behouden ons het recht voor om niet te leveren wanneer we hier niet zeker van zijn. Bij aflevering kan o.a. in dit kader gevraagd worden om uw identiteitsbewijs te tonen. Mocht blijken bij aflevering of reeds in enig eerder stadium, dat u niet de wettelijk toegestane leeftijd heeft bereikt van achttien (18) jaar, dan beroepen wij ons in dat geval op dwaling en zullen alle gemaakte- en te maken kosten voor vernietiging van de overeenkomst en alle hiermee (overig) gemoeide kosten (direct- en indirect) voor uw rekening komen, welke kosten u hierbij op voorhand aanvaardt.